piątek, 28 sierpnia 2015

KONKURS U PISANINKI! ZAOPWIEDŹ KSIĄŻKI "ŻYCIE Z DRUGIEJ RĘKI" ANNA GRZYB

"ŻYCIE Z DRUGIEJ RĘKI"- ANNA GRZYB- Premiera ksiązki 7 września 2015 roku.

 Konkurs dla blogerów, którzy chcieliby zrecenzować powieść: https://www.facebook.com/pisaninkaasymaka/photos/a.471852652885486.1073741828.459786130758805/884305798306834/?type=1&theater
KONKURS DLA BLOGERÓW.
Zapraszam do zabawy aktywnych blogerów.
Do wygrania moja debiutancka powieść "Życie z drugiej ręki".
Co należy zrobić, aby otrzymać egzemplarz mojej książki?
1. Konkurs zaczyna się dzisiaj, 26 sierpnia i potrwa do 7 września, do godziny 22:00. 7 września to dzień premiery mojej książki.
2. Aby wziąć udział w zabawie należy prowadzić blog książkowy, chociaż od trzech miesięcy, i systematycznie dodawać na nim recenzje.
3. Osoba, która wygra, zobowiązuje się w ciągu 14 dni od momentu otrzymania egzemplarza do napisania recenzji. Opublikowania jej w kilku miejscach w sieci, na przykład na portalu lubimy czytać, granice, Empik, matras, webook, itd.
4. Aby wziąć udział w zabawie, należy udostępnić ten post na swoim profilu, jak też opublikować zapowiedź książki na swoim blogu, linki podać w komentarzu pod tym postem.
5. Chętnie udzielam wywiadów, więc istnieje również możliwość przeprowadzenia ze mną rozmowy.
6. Innej możliwości otrzymania mojej książki do recenzji nie ma. Przynajmniej nie w najbliższym czasie, więc nie zasypujcie mojego wydawcy mailami, bo mija się to z celem.
7. Można również zakupić książkę ode mnie z autografem, zamówiłam u Wydawcy kilka dodatkowych egzemplarzy.
8. Dla czytelników, osób, które nie blogują będą inne konkursy, więc proszę się nie martwić na zapas. Pozdrawiam i życzę powodzenia.


PISANINKA w nowej, ekscytującej odsłonie. Debiut literacki! Niech będzie zwiastunem pasma sukcesów. Powodzenia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz